Képeink

2007. július 16., hétfő

Tényleg HAED-telen... :(

Sziasztok,
nem akarok mindenkinek külön-külön kommentet hagyni, úgyhogy itt mondom el, milyen nagyon sajnálom, hogy feladjátok, de ha tényleg nincs kedvetek beletenni a munkát, akkor nem lenne értelme győzködni Titeket. Értetlenül állok az általatok leírt jelenség előtt, mert ami mintám nekem van, az hihetetlenül szín- és részletgazdag. Igaz, én eleve nem mertem volna egy Queen-féle mintát választani, amiben sok a sötét és szinte végig egy-két szín árnyalataival kell dolgozni, mert ismerem magamat és tudom, hogy hamar megutáltam volna. :)

Van itt egy blog, ahol egy holland ismerősöm Piroskát hímezi, szintén HAED minta és most fejezte be a nyolcadik oldalt. A képre kattintva látható, milyen részletgazdag, úgyhogy nem értem, hogyan sikerült olyanra a Ti mintátok, amilyennek mondjátok. Egyébként az én Matrixomban is dög sok lesz a fekete, sokkal több, mint szeretném, de nem látom, hogyan másképp lehetett volna megoldani a konvertálást. Elvégre azt is utálnám, ha tíz sötészürke és sötétkék lenne ott, és az összképen nem is látszana, mennyi különféle árnyalatot tettem bele. eh, mindegy, csak vigasztalni próbállak Titeket, csak nem megy valami jól. :)

Még annyit, hogy jó lenne, ha a tapasztalataitokról írnátok a cégnek, vagy elmondanátok mindezt a fórumukon. Ha valaki az angoltudása miatt nem meri, biztosan van, aki fordítana, de erről azért tudnia kéne a többi hímzőnek is.

Nincsenek megjegyzések: