Képeink

2007. július 16., hétfő

Ne már!!

Csajok, felelősnek érzem magam ezért a pánikért. Ezért hozzátennék néhány megjegyzést, amit már pénteken is írtam.
Kizárólag ezt az egy mintát találtam, ami rossz volt. Gatekeeper. Nézzétek Claudius királynőjét, megszólal, olyan szép. Sok képet láttam kihímezve, megpróbálom megkeresni azt a linket, ahol valaki összegyűjtött egy kazal képet, leírva, hogy milyen anyagra és hány szállal készült. Kivétel nélkül szépek. Ugyanakkor ott van a HAED fórumon egy olyan topik is, ahol a hivatalos javításokat közlik, mert bizony néha, egy-egy minta nemsikerül olyan jól. Én nagy utálója voltam az ilyen generált mintáknak, de elolvastam a hivatalos fórumot, ahol annyi gyönyörűt láttam, ami meggyőzött. Persze néhány képet ( naná, hogy maiket én válsaztottam), nem egy leányálom varrni, mert a cartoon jellegű képeknél nem lehet másképp legenerálni a kontúrt kontúr nélkül. De kárpótol az a sok egybefüggő folt:-) És egy HAEd nem kezdőknek való, ez is tény.
Nagyon kérek mindenkit, ne ítéljétek el élből a mintát. Csak nézzétek meg alaposan. LÁttam Lilly of the valley nagy változatát, nagyon szép. Ha akarjátok felteszem valahová, mondjuk a multimra a most talált xsd-ket, amik az eredeti minták pontos bepötyögött mása. Nézzétek meg nyugodtan, nagyon szépek. Lilith Tso-n elámultam annyira gyönyörű. Bocs, hogy hosszú, de én kavartam.
Feltétlenül nézzétek meg. Remélem regelés nélkül is látható.
Anyagtípusok és kész munkák

1 megjegyzés:

CicaZsu írta...

Beraktam a hasznos linkekhez, hogy könnyen meg lehessen találni ;)