Képeink

2008. június 26., csütörtök

Kisfiú készen

Végre elkészültem a kisfiúval és időközben belekezdtem a leányzó blúzába is, abból is már csak néhány öltés hiányzik. Gyors haladásom annak köszönhető, hogy megszabadultam a hímzőkerettől, és így most kevesebb művelettel öltök egy x-et. Különbséget eddig nem láttam.


És mutatom az angyalkámat is, ami részben vonaton, nagyon kis részben autózás közben készült. Még a befejezéshez a ruha gyöngyözése, valamint a boltív kontúrozása és gyöngyözése van hátra.


3 megjegyzés:

mannamari írta...

Aranyos lett a kisfiúd.
De jó neked, hogy tudsz utazás közben hímezni.

Ancsi írta...

nagyon kis aranyos a kisfiú!!!!
én már egyáltalán nem használok keretet. nagyon lelassitott.
változás a minőségben szerintem sincs
jöhet a kislány :)

Delfike írta...

Hát csak alakul ez a fiú. ;)
Kíváncsian várom a kislányt mellé.