Képeink

2008. május 18., vasárnap

Lenin vagy nem Lenin?! :-)

Történt pedig, hogy a múlt heti xszemes találkozónk egyik lelkes bökögetőtársam Leninnek nézte a kisfiúmat. Most már rengeteget haladtam vele, így azt hiszem, összetéveszthetetlenné vált... Igaz képem csak egy héttel ezelőtti van, de már azon is látszik a haladás. A színek is eltorzulnak sajnos egy kicsit, mert a krémből és a halványbarnából szürke lesz, mire kész az x-em.

Hamarosan pótolom a mostani állással a hiányosságot, már csak pár dolog hiányzik a kisfiúról a kalapon kívül. :-) Kontúr öltés pedig egyedül a szempilláknál van, ill. körben a keretnél és a feliratnál. Ez kész felüdülés!!!
Időközben átkerült a képem egy hímzőkeretre, egészen más így dolgozni. Most új technikát fejlesztettem ki, jobb kezem alul, bal felül és adogatom egyikből a másikba a tűt. Nem vagyok biztos benne, hogy így a legjobb, de pillanatnyilag gyorsabbnak tűnik, mint egy kézzel, arról meg nem is beszélve, hogy a másik kezem akkor teljesen kihasználatlan.

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szürke? Miért? Csak koszos lesz? Nem értem, bocsi!
Szegény kisfiú! Még hogy Lenin. :DDD
A kontúrokkal szerencsés vagy, bár a HAED képekbe egyáltalán nincs, szóval asszem én sem panaszkodhatom. Hajrá, és várom az új fázis fotót! ;)

Anita írta...

Igen, az összes világos szín (a bézs és fehér árynalatok) beszürkülnek, gyanítom, hogy a kosz az oka, és nagyon bízom benne, hogy a szappan és a melegvíz csodákat tesz majd vele. Egyébként a leírásban benne is van, hogy ha kész akkor óvatosan ki kell mosni. Haladok, az arcáról már csak egy szín hiányzik. :-)

Ancsi írta...

kosz???? én a szélét visszahajtom, úgy fogom + rongyzsepit is teszek rá, h véletlenül se koszolódjon. de mosással biztos kijön!
szerintem nem Lenin... :))) szépen alakulgat!!!! :)

Ankaaa írta...

Nagyon kiváncsi vagyok milyen lesz, ha elkészül. Gyorsan haladsz vele, kerettel tényleg jobb hímezni, a szemek is egyenletesebbek úgy. Ügyes vagy!

Dora írta...

Tök jó!!!!! Bár tényleg van benne valami Lenines :-DDDD Úgyhogy gyorsan hímezd, hogy kijöjjön, hogy nem az ;)