Képeink

2008. február 21., csütörtök

Sziasztok!

Csakhogy tudjátok...vagyok még és előszedtem a haed képem.
De én még ilyet nem láttam!!
Neveket nem tudok, bocsi....
1 a macskás lány: szívem csücske a punnyadó fekete macska, mennyi van kész belőle és milyen szép!!!!
2 buborékos lány: mennyi buborék! És tök jók a színei!
3 ittas-lepke lány: szép lesz a borospince! És az alvó lepkelány! Milyen szép! Aki azt a mintát tervezte-mert neki sem tudom a nevét- nagyon szép képei vannak! Már kinéztem párat belőle magamnak...:))
Szóval nekiállok a képemnek és lehagylak benneteket!! :))
Gratula a sok gyönyörűséghez.
Szurkolok Neked Macskás lány és nagyoooon irigy leszek a képedre, ha kész lesz.
(na, a többit sem dobnám ki az ablakon...:)))

5 megjegyzés:

Andi írta...

Szia Mityu!
Hát a te képeidet sem dobnám ki az ablakon! Mindkettő (vagy három) csuda szép lesz. És nagyon várom a fotókat az alakulásukról!
Köszönöm szépen! (én vagyok a macskás lány)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Szia Mityu!

Hajrá, nyugodtan hagyj csak le minket a szépségeiddel. Én se tiltakoznék a képeid ellen.

És persze köszönöm.

ittas-lepke lány (Jót mosolyogtam ám rajta.)

Delfike írta...

Szia Mityu!

Meg még mennyi lesz.A fele kép csak buborékból áll. :)

Kíváncsian várom a Hamupipős képed fázisfotóját.
Delfike alias a buborékos lány

Norcsi írta...

Szia! Hogy állsz a Tomboy-al? Mikor láthatunk fázis fotót róla? Nagyon kiváncsi vagyok rá! Légyszi-légyszi!!!!