Képeink

2007. november 12., hétfő

Kicsit eltűntem, de nem adtam fel...

... viszont nem is haladtam a képemmel az utóbbi időben. Ennek egyik oka, hogy egy ideje már a karácsonyra készülök, a másik, hogy rájöttem: rámával lehetetlen egy ekkora képet hímezni. Így aztán megkértem aput, csináljon nekem egy óriás hímzőállványt, amin elfér az egész anyagom. Az állvány a hétvégén végre elkészült, az este rá is tettem a képemet, úgyhogy most már nincs kifogás, ismét haladni fogok vele én is (remélem :))).
Addig is két kép az állványomról:


7 megjegyzés:

Andi írta...

Nagyon szuper lett az állványod! Most már hidd el, így te is fogsz tudni haladni! Sokkal könnyebb lesz. Apukádnak ezzel kellene foglalkozni (állvány gyártással)nagyon ügyes! Nem baj, ha egy kicsit irígykedem ahogy a szüleid hozzáállnak (főleg apukád)a "hóbortodhoz"?

Szihaj írta...

Hát az az igazság, hogy némiképp foglalkozik is vele, mivel rövidáru üzletük van, és eladásra is csinál - persze nem ekkorákat :)))

CicaZsu írta...

A mázlista :D

Szihaj írta...

:))

Névtelen írta...

Hát csúcs az állvány,én már kicsit szakértői szemmel néztem,mivel a Párocskám egy ezermester!!!!
Gratula a Papádnak!!!

Szihaj írta...

Köszi :)) Párom annyira nem boldog tőle, mert elfoglalja a fél szobát. De megígértem neki, hogy amikor épp nem ezt hímzem, szétszedem az állványt :)))

boci írta...

jaaaaj, most irigykedem nagyon :)))