Képeink

2007. október 23., kedd


Picivel több mint 1 hét telt el, hoztam a 2. fázisfotóm :) Hétvégéig készen szerettem volna lenni az első A4-es lappal dehát ember tervez... Na mindegy mert tulajdonképpen már látszódik is valami a pacákon kívül :D A világosabb részek már a hölgy kalapjának tolldíszei alig várom hogy 1-2 lap múlva mit mutat majd de azt hiszem az odébb lesz még:) Gépről hímzek és elég kellemetlen hogy nem tudom jelölgetni melyik x-et varrtam már be igy elég sokszor számolgatok, bontanom szerencsére eddig csak 1x kellett és azt is csak nagyon pici távon. Majd hagy kérjem meg az arra illetékest hogy tegye be a képem a képnézegetőbe is :) NEktek is jó munkát kivánok és kitartást:))) Delfike a Bubble kép hogy áll? Kiváncsi vagyok persze a többire is de Josephine Wall a kedvenc :))

3 megjegyzés:

Szvercseg Henriett írta...

Nagyon sokat hímeztél!
De gépről, anyáááááááám! Az borzasztó nehéz!

paradipe írta...

Te jó ég! 10 nap alatt ennyit haladni?! Te még engem is lepipálsz, és szerintem ha így folytatod, te fogsz elsőként végezni közülünk.
Éjjel nappal csinálod, vagy legalább 6 kezed van? :))

Maczyka írta...

Szent Kleofás, ha nem gépről hímzed, már kész is lennél!! :)))

Hihetetlen.