Képeink

2007. szeptember 17., hétfő

Black Cat Hurrá! Túl egy A4-es lapon...




Sziasztok!


Én úgy döntöttem, hogy A4 laponként mutatom a képet, mert így van rövidebb távú célom is. (túl legyek egy lapon) Ezért elnézést, ha egy kicsit hosszabbra sikeredek, mert most írom ki magamból a tapasztalataimat is. 25 anyagra hímzem, 1 szálával minden lukba. Ezen a lapon 8000 öltés volt és 6 hétig hímeztem. A képem csak 50 :-) színből áll, de ezen a lapon mind az 50 színt fel kellett használni. Olyan közel vannak egymáshoz a színek, hogy alig tudom megkülönböztetni, így soronként tudok haladni. A fánál meg úgy néz ki a dolog, hogy minden sorban minden x más színű. Hát ez elég gáz volt. A mintát is nagyítóval használtam, meg a hímzést is, mert különben semmit nem láttam volna az egészből. Még az anyag színe is hasonló a fonalak színéhez sokszor egész közelről kellett néznem hogy hol is tartok. Egyébként a nagyító használata nagyon bejött. Állványra szerelhető nagyítós lámpát használok és nekem nagyon-nagyon jó. Nélküle meghaltam volna. A keretet is állványnak támasztom és sokkal könnyebb a varrás ilyen nagy képnél.

Kiszámoltam kb mikorra leszek kész a cicuval. : kb 6 év !!! Még akkor is élni fog szerintetek ez a blog, vagy csak már én leszek itt egyedül? .... :-)

A párom azt mondta, kár volt bele fognom... eddig legalább valamicske kikerült a kezeim alól, de most......

Most 1 hónapig pihenek varrok egy másik nagyobbacska képet is, na nem ilyen nagyot, ezzel sokkal gyorsabban haladok.

A következő oldalt tanulmányoztam, ott kicsit gyorsabb lesz, mert nem használ ennyi színt, ott csak az lesz a baj, hogy minden sárgás lesz.


Megmutatom nektek azt a képet is amit ígértem, a Lanarte Éjszakai Pillangóját. Ezt a képet júliusban fejeztem be. 6 hónapi munkám eredménye


Ha még valami majd eszembe jut írok még, most ennyi..

Mindenkinek kívánok kitartást, és jó bökögetést.
Ui: Kedves Cica! Légyszíves tedd már ki a cicut a kezdő képtárba! Köszönöm szépen.

11 megjegyzés:

paradipe írta...

Nagyon szép lett a pillangód és a cicusod valami gyönyörű lesz! :) Tényleg teljesen olyan mint a képen! Csillogós fonal is van benne, ha jól láttam, ugye?

Én biztos itt leszek 6 év múlva, ha nem is ezzel a képemmel, de egy másikkal biztosan. :)

Szóval kitartás, a végeredmény úgyis mindenért kárpótolni fog! :)

csibe írta...

Mikor, ó mondd, mikor jutok el én idáig a kis pillangómmal?! :)) Mondjuk úgy, hogy nem csinálom, valszeg soha, mert úgy nehéz. :) Köszi, hogy kitetted, ez újabb lendületet ad. Amúgy nagyon jó hozzá a keret is!
A mostani képed is hihetetlen szép lesz, sok türelmet hozzá! :)

andi71 írta...

Aranyosak vagytok, köszönöm szépen.


Igen, van benne csillogós fonal is el-el dobálva egy-egy x. :-) Egy kisebb területen összefügőbb.
Hát nekem a te képed is nagyon-nagyon tetszik, és olyan jól haladsz vele. És nagyon szépek a színek!


Örülök, hogy hozzájárultam én is valamicskét, hogy lendületet adjak. Azóta is olyan gyakran csak úgy nézegetem...

Mityu írta...

Mindkettő nagyon szép, de a cica...!!!!!!!!
Olyan jók a színei, és a fa is megérte a fáradságot. Csudi klassz!

hajnalka82 írta...

Nagyon szép lesz a cica, én inkább ki sem számolom, mennyi ideig hímzem majd az enyémet, asszem, elmenne az életkedvem is :) De nagyon jó látni, ahogy alakul a képed :)
A pillangód is nagyon szép lett, nem csoda, ha gyakran gyönyörködsz benne!

Norcsi írta...

Gratulálok mindkettőhöz! Nagyon szépek és jól haladsz vele.Én is úgy kalkulálok, hogy legalább 5 év múlva leszek kész ilyen tempóban. Ugy hogy ne aggódj itt leszek én is veled! További jó munkát hozzá!

andi71 írta...

Köszi Lányok!

Letics írta...

Hajrá! nekem nagyon tetsz!

cica313 írta...

Nagyon komoly a cicusod... És egy percig se aggódj, én még nyugdíjas koromban is itt leszek :D

andi71 írta...

Na akkor megnyugodtam, hogy nem leszek egyedül. :-)

Maczyka írta...

Hát ez a csücsök nagyon király!!! Teljesen jól néz ki! És szerintem nagyon jól haladsz.

Csatlakozom a hosszú évek múltán is itt leledzőkhöz :)