Képeink

2007. augusztus 28., kedd

Én is itt...

2 hónap vacakolás után, hogy megmerjem vagy ne merjem megmutatni nektek,hogy is haladgatok a választott képemmel,tegnap délután kértem meghívót,amit este meg is kaptam Cicától , úgyhogy mától én is itt vagyok.



Ez a választott képem: Bubble Flower


450*360 szem és 90 színből áll.


Július 8-án álltam neki hímezni és álltalában 1 héten 2-3 nap tudok bele bökögetni.



Ez az augusztus 15-ei állás.


















Ez pedig augusztus 25-ei állás.
A régebbi képeket a blogomon megtudjátok nézni.
Paradipe-Petra segítségével sikerült egy képnézegetőt összehoznom. Itt is még egyszer köszönöm. Sok szeretettel várlak ott is benneteket.S remélem nem gond, hogy sokatokat felvettem a kedvenceim közé.
Az én családom eléggé toleráns a hímzéssel, a lányzó kimondottan imádja azokat amiket csinálok, szinte az összes mintát és képet együtt választottuk ki. A párom is csak akkor zsörtölödik velem ha nyomtatóban patront kell cserélni, vagy ha újabb adag fonalat szeretnék rendelni. Cica légy szíves tedd fel a képemet a képnézegetőbe és kiteheted nyugodta a blogomat is. Köszönöm!!Bocsi, hogy elsőre ilyen sokat írtam.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez nagyon szép, már a blogodon is megcsodáltam korábban. Ez a kép nekem is az egyik kedvencem. Imádom a szineit.

Andi írta...

Nekem is az egyik kedvenc képem. Jó, hogy ezt választottad és láthatjuk, majd, hogy készül. Nagyon szépen és rendkívül gyorsan haladsz.

Norcsi írta...

Szia! Nagyon szép képet választottál! És nagyon jól haladsz vele. Szeretnék minnél több képet látni arról ahogy haladsz. További jó munkát hozzá. Nóra