Képeink

2007. augusztus 5., vasárnap


Mutatom az e heti haladásomat. Alakul a Pink Rose-om, de még mindig nincs kész a másik szeme. Ott annyi a színváltás, azt csak nappal látom jól, többnyire meg éjjel hímzek.

Claudius, szépen haladtál, hiszen neked sokkal apróbb x-eid vannak.

Az én családom hasonlóképpen áll a hobbimhoz, mint a tiéd:-) Kivéve, hogy a férjemnek tetszik, mindig megnézi, mennyit haladtam vele. Csak az nem tetszik neki, hogy sose veszem elő mostanában Az utolsó vacsorát, ami neki készül. Na, azzal is benevezhettem volna ide akár, akkor tuti elkészülne karácsonyra.

Másnak már nem is igen mutogatom a családban a hímzéseimet. A kisebbik lányom reagálása: Jaj, anyu, ugye nem kell megnézni?! Ezzel csak lelombozódom, s inkább nem is mutogatom senkinek a környezetemben.

5 megjegyzés:

CicaZsu írta...

Oooolyan szépséges :O

paradipe írta...

Szerintem is csodaszép, és nagyon gyorsan haladsz!
Megnéztem a régebbi képeidet is és arra lennék kíváncsi, hogy mi alapján varrod a képeidet egyszer itt egyszer ott. Mi alapján döntessz, hogy mikor melyik részét csinálod?
Evvel a technikával kevésbé lehet beleunni, vagy nem jól gondolom?

Többet nem kérdezek, eldugulok! :))

Soleil írta...

Paradipe, nagyon egyszerű a titok:-) Többnyire este-éjjel hímzek. Akkor kiválasztok egy színt, amiből nagyobb összefüggő rész van. Azzal nagyon gyorsan tudok így haladni. Nappal meg a pepecselős részeket csinálom. De mivel nappal mindig kevesebb időm van, ezért láttok egyre több nagyobb foltot itt-ott:-) De egyszer összeáll ám a kép:-)

paradipe írta...

Nagyon jó a taktikád! Lehet hogy majd kipróbálom, de ahhoz be kellene nekem is vonalkáznom az anyagom, nehogy rossz helyen kezdjem el. :)Ha jól láttam te ceruzával vagy rotringgal csináltad, ugye? Az gondolom úgysem fog látszani.

Soleil írta...

Igen, rotringgal jelöltem. A 32-es vásznon nem lehet jelölőfilccel, sajnos. De érdekes, mert a fotókon teljesen látszik a ceruza, élőben meg alig. Ahol meg már telihímeztem, ott szinte eltűnik.