Képeink

2007. augusztus 17., péntek

Jól eltűntem, legalábbis úgy érzem. Mostanság ritkán jutok gép elé. A Hamuból nem sok mutogatnivalóm van, keveset dolgoztam rajta. De nem loptam a napot! Elkészült Némó. Megy a keretezőhöz. Van fotóm is, csak most elem nélkül nem tudom felrakni, de hamarosan pótolom, fennt lesz a blogomon. A takaróval folytatom a sort, nem tudok ennyi munkával egyszerre haladni. Ha végeztem vele, teljes gőzzel megy a Hamu!
Habár már szemezek a Tomboy-al is........
Na, meg egy kutyussal, igaz az nem HAED, de szép. Valószínűleg az lesz a kikapcsoló munkám.

Nagyon szép az Angyal páros! Gratulálok a munkához, és a hatalmas kitartáshoz!

Hamarosan teszem a képeket!
Sziasztok!

4 megjegyzés:

Norcsi írta...

Szia! Te küldted el nekem a Tomboy mintáját? Sajnos nem találom sehol, hogy kitől kértem el, és ezért nagyon szégyenlem magam. Postán kaptam meg és még a fonal mennyiség miatt leveleztünk is. Nóra vagyok Budapestről. Ha Te küldted nekem, akkor mielőbb írj vissza légyszíves, mert én elkezdtem ezt a mintát, de problémáim adódtak és félre kellett tennem.

Szvercseg Henriett írta...

Én küldtem.
Csak közben Cica elküldte a HAEDes eredetijét.
De, ha tudok segítek szívesen!

Norcsi írta...

Szia! Teszek fel képet a blogomba mert elkezdtem, de nem látszik belőle igazán semmi kép. A bal sarkánál alulról kezdtem, így talán beazonosítható. Nézd meg az NLC-én a bemoldalamat, oda felteszek róla egy képet. A mintát kaptad meg a Cicától? A színeset vagy a szürkéset? További jó munkát! Nóra

Szvercseg Henriett írta...

A képet nem találom.
A színeset, nagyot. Nagyon szép. Én azt fogom majd elkészíteni.
Tudod, amikor a mintát találtam, nem tudtam, hogy mi is az a HAED. Mivel csak a kép volt meg és teljesen beleszerelmesedtem, elkészítettem és ezt kaptam. Elpanaszoltam Cicának, hogy ez nekem valahogy nem tetszik, és akkor derült ki, hogy ez HAED és elküldte. Elküldöm Neked is mailben, hátha átváltasz arra.
Csak az a baj, hogy a blogomon fennt van egy angyalka, szerintem az sem gömbölyű, így nagyon kedvem sincs csinálni. Gyanítom az is egy gyenge utánzat. Sajnos.
Na, most megpróbálom lenyomozni a mail címedet...Szia!