Képeink

2007. július 3., kedd

1. és 2. szombatom



Sziasztok, végre tudok mutizni:
Mivel meggyőztetek, 25-ös Zweigart - ra elkezdtem a munkát 1 szálas Venus - al. Az első képen látható az "1.szombatom", 5 órai böködés után. El kell áruljam, hogy a szemeim kifolytak, nem találom elég egyenletesnek a hímzést és a Venus - om (így még sosem jártam, bár már hallottam ilyet a fórumon)elkezdett fesleni, így a fejtés - nekem - lehetetlennek tűnik.
Mérgemben hát előkaptam a jó öreg 14-es Aidámat és arra újrakezdtem az egészet. A 2. képem egyben a 2. szombatom. Két szálával biztos, hogy nagyobb lesz a kép, "eszi" is az anyag a fonalat, de fejthető, látható és nem idegesítő a hímzés:o) Szerintem ez a lényeg, úgyhogy maradok a 2. variációnál. A gyönyörű Zweigart - ot pedig elteszem addigra, mire felnövök a feladathoz:o))

1 megjegyzés:

Jucus írta...

Köszi a megerősítést!