Képeink

2007. június 22., péntek

Sziasztok!

Szeretnék néhány dolgot egy kicsit megvariálni, de előtte kikérem a véleményeteket...
1. a Label-ökben jó lenne, ha csak nevek lennének, mert nincs értelme, névre és mintára is külön szedni, mert úgyis csak egyet csinál az emberke... a haladás labelnek sincs sok értelme... hol benne van, hol nem...
2. a képeknél nem szükséges föltenni az előző állást, ha már egyszer föltetted... pont erre való a label: rákatt a névre és akkor kijön az egész folyamat, ahogy haladt a delikvens... ;)
Elég nagy ez a blog, és sokan vagyunk, szeretném egyszerűsíteni, ha lehet... de persze, ha leszavaztok, marad így... Várom az építő kritikát, és ha van még vmi ötletetek, azt is ;)

Ja! És még mindig kérnék mindenkit, hogy használja a bejegyzéscímkét/label-t...
Én már magyarul nyomom... elég fura :D

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Szerintem is csak nevek kellenének a label-ként. Nekem pl fel sem tűnt, hogy van haladás label is.
Mivel nagyon sokan vagyunk, és tényleg nehezten követhető, ki mit csinál, és hol tart, javasolnám, hogy a flickbe csak azok a képek kerüljenek be, amiket már elkezdtek. Akik később kezdik el, akkor lehetne bővíteni az ő képeikkel. (így nem kattintanánk feleslegesen olyan labelekre, ahol nincs is haladás.)A flickben levő kép alapján, lehetne tudni, kinek a labeljét érdemes nézegetni.

wot írta...

A haladás labelnek csak akkor van értelme, ha rendszeresen van másféle bejegyzés is, nem csak a hímzők helyzetjelentése. Akkor viszont van.

Jucus írta...

Csatlakoznék én is Claudishoz, mármint én is csak most konstatáltam, hogy van "haladás" :o), így szerintem is elég a nicknév a label-be.
Én - jelentem - tartani fogom magam Cica 2. pontjához is.

ka-ta írta...

Sziasztok lányok!
Én is egyetértek azzal, hogy nem kell berakni az előző állapotot, cak az enyém még nem volt fent.
Legközelebb már csak az épp aktuális állás töltöm fel.

Más:
most mitől lett magyar nyelvű a blog? mondjuk nem mintha zavarna, mert így legalább megértem..-))

CicaZsu írta...

Az a bajom a haladással, hogy ha most is megnézed 3 van benne, de 3 különféle embertől... ha mindenki berakja oda, akkor hatalmas lesz, és teljes káosz... ha meg hol igen, hol nem, az nem ad sok támpontot...
Arról nem is beszélve, hogy sokszor én pakolom be a hozzászólásokat, és fogalmam sincs, hogy hova akarná rakni valaki még a nevén kívül... ;)
A label-ökkel kapcsolatban fölmerült bennem az is, hogy beírás szerint rendezzük, és akkor aki csak beköszönt, az a végére kerül, aki viszont rendszeresen rak föl, az az elejére, mert sok hozzászólása van... Sajna csak ez a két variáció van a témára...
A flick-et ityamom csinálja, nem tudom, hogy tudja-e vállalni a variát...