Képeink

2007. június 17., vasárnap

A 0.szombatom


0.,mivel még csak kipróbáltam az anyagon az öltéseket és a jövő szombat lesz az első. A véleményeteket szeretném kérni, Ti melyik öltés mellett szavaznátok, egyelőre nem döntöttem.A legalsó mintát egy szálával hímeztem 2 szálon, ez nem igazán fed. Kipróbáltam 2 szálával 2 szálon is, egyelőre nekem ez jön be legjobban. A harmadik mintát pedig 1 szálával 1 szálon csináltam, ez iszonyat apró, alig látom. Mondjuk azt sem szeretném, ha túl kicsi lenne a kép.

11 megjegyzés:

Carol Anna írta...

Szia!
Megnéztem melyik lesz a Te képed. Azt hiszem úgy mondták a többiek, hogy azért kellene 1 szálon 1 szállal hímezni, mint a próba hímzéseden legfelül, mert így adja ki szépen a mintát, és eredetileg is így hímezve tervezték a HAED-et. Én is pontosan így hímezek, és az enyémen egy kicsit még kisebbek is a xszemek, nem is lesz kicsi a kész képem 45*50cm-es lesz, majd egyszer. :)

Rita írta...

Szia Judit!
Én az egy szállal minden lukba variációra szavazok. Ha minden második lukba öltesz, pont 4szer akkorák lesznek az xeid, mint az eredetileg tervezett, és valszeg nagyon pixeles lesz.
De persze te tudod.

Jucus írta...

Köszi, Lányok a segítséget, akkor asszem' a minden lyukba egy szálasat fogom választani.

ka-ta írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
ka-ta írta...

Szia Judit!
Plusz egy szavazat az 1 szálon 1 szállal variációra. Biztos nem lesz kicsi, és gondolj a keretezők áraira.:-))
Milyen anyagra hímzel, 28-as Lindára?
(az előbb én töröltem, mert tele volt hibával)

Jucus írta...

Szia, kedves Kata, erősítgessetek csak ebben az 1 szálon 1 szálas variációval:o)Akkor lesz nehéz - gondolom - ha a színeket kell váltogatni. Nagy felületen elmegy.Én 25-ös Zweigart anyagra hímzek, nagyon szép egyenletes anyag.

Névtelen írta...

Szia Judit,
én is magamban a legelső variációra szavaztam, és csak utána olvastam el a többiek véleményét.Pici x-es, de ettől lesz olyan a végén, mint egy fénykép.

Edelweiss írta...

Én is az 1x1 szálas hímzésre szavazok, azzal kapod a legszebb végeredményt. A HAED mintákat tényleg így tervezik. Ha nagyobbak az x-ek nem lesz olyan szép, pixelesebb lesz a kép.

Jucus írta...

Rendben! Meggyőztetek! Tudtam, hogy rátok számíthatok!

Soleil írta...

Én is az 1x1-re szavazok, úgy lesz igazán szép. Már alig várom, hogy a Spirit of Winterhez nekem is megjöjjön a 25-ös vásznam. Én olyat még sose láttam élőben. De így ránézésre nagyon tetszik a tiéd!

Jucus írta...

Nekem Bzsuzs szerezte be a 25 - ös anyagom és még én sem láttam ilyet azelőtt:o)) Eddig aidár hímeztem. De gyönyörű egyenletes a szövése és egész jó rá hímezni.